سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبی سازه

مطالب جذاب و خواندنی در زمینه ساخت استخر و ساخت جکوزی به همراه نکات آموزشی نگهداری و استفاده از آن

چگونه هزینه های نگهداری استخر را در تابستان امسال کاهش دهیم؟

ساخت استخر خانگی امکانات بسیار خوبی را به زندگی خانه شما می آورد. استخر مکانی برای استراحت و لذت بردن از تفریح در زیر نور خورشید با دوستان و خانواده است. با این حال، اگر به تنهایی این کار را انجام دهید، تعمیر و نگهداری استخر می‌تواند دردسرساز باشد و اگر مراقب نباشید، هزینه‌های مربوط به آن می‌تواند خیلی زیاد شود. در این مطلب بهترین راه‌ ها برای کاهش هزینه‌های نگهداری استخر خانگی را بیان می کنیم که می‌توانید در تابستان امسال از آن ها استفاده کنید.

 

کاهش هزینه های نگهداری از استخر خانگی

 

دمای آب را تحت کنترل داشته باشید

برای کسانی که که از کاور استخر استفاده می‌کنند، این موضوع خیلی مهم نیست، فقط مطمئن شوید که در هنگام استفاده نکردن از استخر، کاور را روی آب قرار دهید. اما اگر سیستم گرمایش برای استخر خود دارید، مطمئناً باید مراقب دماسنج باشید و آن را پایین بیاورید، به خصوص اگر دمای هوا در طول ماه های بهار و پاییز کاهش یابد. هرچه استخر خود را گرمتر نگه دارید، انرژی بیشتری مصرف خواهید کرد و هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. دمای آب را به اندازه کافی گرم نگه دارید تا برای شنا کردن راحت باشد، اما خیلی بیشتر از آن نروید.

فیلتر خود را تمیز کنید

در حالی که برخی از افراد فیلترهای استخر خود را 24/7 اجرا می کنند، انجام این کار واقعاً ضروری نیست. با این حال، باید مطمئن شوید که فیلتر را تمیز نگه دارید. این به شما کمک می کند از خرابی هایی که می تواند منجر به تعمیرات پرهزینه شود جلوگیری کنید. علاوه بر این، تضمین می کند که فیلتر همیشه در شرایط بهینه کار می کند.

از یک پمپ استخر خوب استفاده کنید

یک پمپ استخر عالی می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و هزینه مصرف انرژی شما را هر ماه کاهش دهد. اگر هنوز از یک پمپ تک سرعته قدیمی استفاده می کنید، به یک پمپ چند سرعته جدید ارتقا دهید.

هنگام عدم استفاده استخر را بپوشانید

پوشاندن استخر در زمانی که استفاده نمی شود با اهداف مختلفی صورت می گیرد. مدت زمانی را که باید برای شانه زدن برگ ها یا سایر زباله ها قبل از غوطه وری صرف کنید، کاهش می دهد. هنگامی که دما در شب کاهش می یابد، گرما را در داخل استخر حفظ می کند و سرعت تبخیر آب استخر در جو را کاهش می دهد، به این معنی که شما نیازی به جایگزینی آن آب در پایین خط ندارید و این باعث کاهش هزینه های گرم کردن استخر خانگی خواهد شد.